SUROGATKA. | Louise Jensen (przedpremierowo!)

"Znasz to uczucie? Kiedy zależy Ci na czymś tak bardzo, że byłabyś gotowa za to zabić?"


 
Kat i Nick to szczęśliwe małżeństwo, któremu na pierwszy rzut oka nic nie brakuje. Jednak poznając ich lepiej dostrzegamy to jak bardzo zależy im na posiadaniu dziecka, które scaliłoby ich związek. Próbują robić wszystko, aby spełnić swoje największe marzenie i kiedy po raz kolejny ponoszą porażkę i są bliscy rezygnacji w ich życiu pojawia się Lisa - dawna przyjaciółka Kat, która staje się dla nich ostatnią szansą na spełnienie ich największego marzenia.  
Jednak nie bez przyczyny kobiety nie utrzymują już kontaktu. Ich przeszłość jest pełna tajemnic, które rzutują na całe obecne życie. Ich relacja jest pełna niedopowiedzeń i Kat obawia się, że Lisa, która zgodziła się na bycie surogatką, oszukuje ją i nie mówi jej wszystkiego. Perfekcyjne życie głównej bohaterki zaczyna się rozpadać, a ona traci nad nim kontrolę. Zaczyna rozumieć, że aby być szczęśliwą musi rozliczyć się z własną przeszłością.

"Surogatka" to pierwsza książka Louis Jensen, którą przeczytałam. I na pewno nie ostatnia! Jestem pod ogromnym wrażeniem stylu i kreatywności autorki. Stworzyła ona historię, której nie da się porzucić. Poznając świat głównych bohaterów i wgłębiając się w jej treść chcemy coraz więcej i więcej. I kiedy wydaje nam się, że już wszystko staje się jasne nagle autorka po raz kolejny nas zaskakuje. 

Louis Jensen od pierwszych stron kreuje swoją historię i bohaterów na nieoczywistych. Czytelnik nie do końca wie co ma o tym wszystkim sądzić i kiedy już przyjmuje jakieś stanowisko nagle okazuje się, że nie ma ono racji bytu i wszystko zaczyna się od nowa. Autorka perfekcyjnie potrafi kręcić i sprytnie zaskakiwać, co wpływa jednynie na pozytywny odbiór tej książki. 

Jensen świetnie oddała portrety psychologiczne stworzonych przez siebie bohaterów. Przedstawiła kobietę pragnącą dziecka i gotową zrobić wszystko, aby spełnić swoje marzenia, dla której nieważne jest to, że burzy jej się całe dotychczasowe życie i zmienia się ono jedynie w kłamstwa, które tak naprawdę napędzają całą fabułę i intrygują osobę czytającą.

 Nie można też nie wspomnieć o zakończeniu, którego nie powstydziłby się żaden mistrz gatunku i które wprawia czytelnika w osłupienie. Myślę, że będzie ono dla fanów thrillerów bardzo satysfakcjonujące, a i dla osób, które rzadko sięgają po ten gatunek będzie to dobry powód do przeczytania znakomitej książki! 

Książkę przetłumaczyła: Aga Zano

Premiera książki: 28 lutego

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu:






25 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia! *.*
    Książki jestem bardzo ciekawa, bo słyszę o niej same dobre opinie :D
    Buziaki! ;* Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;*
      Książka naprawdę godna uwagi!
      Ściskam ♥

      Usuń
  2. Recenzje Surogatki pojawiają się teraz lawinowo.Wszystkie są pozytywne i słusznie,bo to świetna książka.
    Pozdrawiam.
    czytanestrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj napisałam recenzję tej powieści, wiec jeśli jesteś ciekawa mojej opinii, to zapraszam do siebie. :D a ksiązka jest świetna.
    Pozdrawiam ;)
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach tę książkę. Fabuła jest mocno intrygująca.

    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszę o tej książce same pozytywne opinie i z jednej strony chcę ją przeczytać, ale z drugiej nie jestem jakoś przekonana. Nie wiem, czy tematyka by do mnie przemówiła, bo w końcu z tego co słyszę, to bardzo mocna powieść.
    Pozdrawiam ♥

    lustrzana nadzieja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powieść jest świetna. I faktycznie może nie każdemu może ona przypaść do gustu, ale mimo wszystko polecam :)

      Usuń
  6. Przeczytałam ją ostatnio i też bardzo mi się podobała, szczególnie sposób, w jaki autorka budowała napięcie. Miałam tylko kilka zastrzeżeń do zakończenia. Było niespodziewane, tego nie można mu odmówić, ale dla mnie nieco naciągane i ta diametralna zmiana w zachowaniu Kat... To, czego się pod koniec dopuściła, nie bardzo pasowało mi do jej ogólnego obrazu na przestrzeni całej książki. Poza tym super!

    Ściskam,
    S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się książka podobała w pełni! Zakończenie też! :) Fajnie, że jest ktoś, kto ma inne zdanie! :)

      Usuń
  7. Słyszałam o niej wiele dobrego, i chociaż sama fabuła nie do końca mnie do siebie nie przekonuje, pewnie kiedyś po nią sięgnę :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie po nią siegnę, idealnie w moim klimacie :)

    Pozdrawiam;*
    Dominika
    domciachoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mistrzowskie zakończenie, świetne portrety psychologiczne, kręcenie i zaskakiwanie? Brzmi doskonale! Na razie mam w planach "Prezent" i jak mi się spodoba to na pewno sięgnę także po "Surogatkę". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też planuję przeczytać "Prezent", mam nadzieję, że będzie równie dobry co "Surogatka" ♥

      Usuń
  10. Ostatnio dużo jej w internetach i choć jestem nią zainteresowana chyba przeczekam ten boom na nią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten "boom" jest w pełni zasłużony! :)

      Usuń
  11. Kolejna recenzja dzisiaj tej książki i chyba naprawdę muszę przeczytać tę książkę :) Szczególnie, jeśli jest zakończenie wprawiające w osłupienie! Uwielbiam takie końce :)

    Pozdrawiam,
    books-hoolic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba! ;)
      Ściskam ♥

      Usuń
  12. Kolejna pozytywna recenzja - czas znaleźć książkę i ją przeczytać! Ogólnie nie przepadam za tego typu książkami, ale trzeba spróbować czegoś nowego :).

    OdpowiedzUsuń
  13. To zdecydowanie jedna z lepszych książek, które przeczytałam w tym roku! Mimo tego, że z początku nie zapowiadała się na to. Ja również z chęcią sięgnę po inne pozycje autorki! :)

    Pozdrawiam
    domiczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 oliviaczyta , Blogger